Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 23.04.2024, 10:42

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Впровадження сучасних освітніх технологій в освітній процес

Жовтень, 2015р.

Сумісно з творчою групою з проблеми: «Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активності», керівник Бугакової С.В.

Методичний семінар «Впровадження сучасних освітніх технологій в освітній процес»

Перед кожним із нас два шляхи: жити минулим, хоча і великими заслугами заплющивши очі на кардинальні зміни у світі, прирікаючи своїх учнів на життєву не успішність, або пробувати щось змінити у своєму ставленні до новітніх освітніх технологій.

Освітні технології – цілеспрямоване використання у комплексі чи окремо знань, прийомів, засобів, подій чи відносин для підвищення ефективності навчального процесу.

Думки вголос.

У біографії людини школа входить одним рядком.

Не забувайте, будь ласка,

Що цей рядок визначає всю біографію

Не так важливо, чого вчать важливо, як участь.

Кожен учитель – це держава, яка може бути демократичною чи авторитарною.

Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватися в житті.

Одним із кроків підвищення ефективності навчально-виховного процесу є впровадження разом  із традиційними методами сучасних освітніх технологій навчання.

Робота в групах

Вправа «Конверт проблем»

Обдумайте питання «Обговорення в колі» і висловіть точку зору

І група

Учитель завжди лікар…

Учитель щодня суддя…

У якому ступені реформа освіти торкнулася проблеми навчання і виховання?

ІІ група

Учитель безумовно художник…

Учитель творець…

Дитину треба приймати такою, якою вона є. Чи згодні ви із цією думкою?

ІІІ група

Учитель – мудрий філософ…

Учитель завжди актор…

Як ви думаєте: чи поганий традиційний урок? Якщо ні, то які його переваги?

ІV група

Учитель – скульптор…

Учитель – поет і письменник…

Які головні причини, на вашу думку, гальмують втілення в масову практику педагогічних ідей, підходів і прийомів роботи?

V група

Учитель – талановитий режисер…

Учитель – священник…

Чим цікава інформаційна діяльність?

VІ група

Учитель – великий психолог…

Учитель – майстер…

Чи дійсно впровадження сучасних освітніх технологій є необхідним і гарантує ефективний результат?

VІІ група

Учитель – мудрець…

Учитель – захисник…

Чого очікує учень від школи? І яким чином?

Тема семінару -  «Сучасні освітні технології в освітній процес»

З огляду на оголошену тему, сконцентруємо увагу на спільному і що об’єднує освітні технології на проблемах упровадження інноваційних педагогічних технологій у практику роботи школи.

На даний час в Україні паралельно співіснують традиційна і інноваційна освіта.

 На думки великої кількості дослідників традиційна система навчання є безособистісною. Ефективними вважають уроки з використання інтерактивних освітніх технологій навчання, які активізують процес особистісно зорієнтованого навчання й унеможливлюють домінування одного учасника навчально-виховного процесу над іншими.

Безперечно ми часто пишаємося освітніми здобутками радянської освітньої системи: вона давала міцні теоретичні знання і одні з кращих у світі. Але соціологічні опитування свідчать про інші факти:

17 % учнів школи зберігають інтерес до навчання;

48 % не хочуть ходити до школи

32% не задоволені шкільними знаннями

80% учнівського часу відведені на виконання репродуктивних дій

У частини учнів у зв’язку із перевантаженнями, перенапруженням виникають невротичні зміни психіки.

Слабким місцем є недостатнє оволодіння вміннями ефективно інтегрувати знання з різних галузей знань, та не вмінням аргументовано висловити свою думку.

У чому ж проблема? Вчителі не хочуть навчати краще? Погані учні? Погана програма? Саме суспільство, його психологія не дає виховати людину із заданими, потрібними рисами. Ви самі сказали, чого очікує учень від школи? Задоволення пізнавальних інтересів, можливості самоствердження, самореалізації. На що зорієнтований вчитель? На обов’язкове виконання програм, яка визначає обсяг, темп та способи засвоєння інформації.

Нині в Україні немає єдиної програми впровадження інновацій у освітнє сферу, але педагогічні колективи самі намагається впровадити певні інноваційні педагогічні технології.

Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій

Опрацювання технологій і ознайомлення присутніх з видом технології.

  • Інтерактивні технології кооперативного навчання.
  • Технології колективно-групового навчання.
  • Технології ситуативного моделювання.
  • Технології опрацювання дискусійних питань
  • Технологія критичного мислення
  • Технологія проблемного навчання
  • Технологія особистісно зорієнтованого навчання.

Вправа «Мікрофон»

Дайте відповідь на запитання: Педагогічна майстерність – це право чи обов’язок?

Це право! Це обов’язок! Це талант!

Сучасні освітні технології – це процес, якого на сучасному етапі неможливо уникнути їх використання є запорукою успішного сприйняття учнями навчального матеріалу, створення атмосфери саморозвитку і успішної самореалізації учня.

Ми вчителі нового століття і всі будемо працювати щоб навчання стало радістю й задоволенням для кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь і учні і вчителі і батьки досягло гармонії.

Хороші вчителі створюють хороших учнів успіхів Вам!

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz