Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 24.04.2024, 06:46 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Гірницький ЗЗСОІ-ІІІ ст. №17Курахівської міської ради | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вітаю Вас Гость |
|
Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активностіПротокол № 3 Засідання творчої групи вчителів «Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активності» від 25.05.2015р. Присутні 6 чол. Порядок денний: 1.Аукціон методичних ідей «Розвиток творчої ініціативи вчителів та учнів на основі інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу» 2. Аналіз результатів роботи творчої групи. Слухали: 1.Манякіну Л.В., яка повідомила, що пріоритетним напрямком освітньої системі України, що підтверджено державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти. Тому впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес є одним із найважливіших питань, які сьогодні розглядаються в освіті. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки прагматичне значення, оскільки в умовах глобалізації воно стосується його історичного розвитку та перспектив, які пов’язані з так званими «високими технологіями». Необхідною умовою використання інформаційних технологій є реформування системи освіти, розробка нових дидактичних і методичних концептуальних засад освіти. Головними напрямами цього процесу мають стати:
Результатом тривалої роботи стало визначення педагогічним колективом основних умов для розвитку творчої особистості:
Школа в усі часи була і залишається своєрідною моделлю, дзеркалом, яке відбиває життя і проблеми свого суспільства, тому освіта сьогодні – важливий чинник управління змінами суспільства. Вона має стати засобом підвищення добробуту громадян, чинником економічної Стабільності і гарантом безпеки країни. А для цього система освіти повинна забезпечити учням якісну освіту з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей, батькам – упевненість за долю їхніх дітей, а працівникам освіти – гідні умови праці і життя, умови для професійного росту, самореалізації. І з цією метою необхідно впроваджувати в навчально-виховний процес новітні технології, орієнтовані на особистість учня. 2. Бугакову С.В., яка проаналізувала результати роботи творчої групи та повідомила, що ідея формування творчо розвиненої особистості є провідною в роботі нашого закладу, у якому створене середовище, де формується нова людина. Як творча особистість. З цією метою в школі працюють шкільне наукове товариство для учнів 8-11 класів. Вчителі школи готують дітей до участі в олімпіадах, різноманітних конкурсах, спартакіада, спортивних змаганнях, до вступу в МАН. Для досягнення поставленої мети система роботи з розвитку творчої особистості має бути органічною сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять дитину в умови суб’єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості як дослідника. Найважливішим в організації роботи з творчими дітьми було створення загального «поля креативності», яке сприяло розвитку творчих здібностей учнів, учителів та адміністрації. Виходячи з цього у школі визначені головні завдання роботи з творчими дітьми:
Керівник групи: Бугакова С.В. Секретар: Решетніченко Л.Б. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |