Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 24.04.2024, 06:46

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активності

Протокол № 3

Засідання творчої групи вчителів

«Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активності»

від 25.05.2015р.

Присутні 6 чол.

Порядок денний:

1.Аукціон методичних ідей «Розвиток творчої ініціативи вчителів та учнів на основі інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу»

2. Аналіз результатів роботи творчої групи.

Слухали:

1.Манякіну Л.В., яка повідомила, що пріоритетним напрямком освітньої системі України, що підтверджено державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти. Тому впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес є одним із найважливіших питань, які сьогодні розглядаються в освіті. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки прагматичне значення, оскільки в умовах глобалізації воно стосується його історичного розвитку та перспектив, які пов’язані з так званими «високими технологіями». Необхідною умовою використання інформаційних технологій є реформування системи освіти, розробка нових дидактичних і методичних концептуальних засад освіти. Головними напрямами цього процесу мають стати:

  • створення предметно-орієнтованих навчально-інформаційних середовищ, які дозволяють використовувати мультимедіа, системи гіпермедіа, електронні підручники тощо;
  • освоєння засобів комунікації (комп’ютерні мережі, телефонного, телевізійного, супутникового зв’язку для обміну інформацією);
  • навчання правил і навичок «навігації» в інформаційному просторі;
  • розвиток дистанційної освіти. Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об’єднувати в межах класичної освіти: навчання, працевлаштування, планування кар’єри, безперервна освіта. Особливості традиційної та інноваційної педагогіки. Джерела і складові частини нових педагогічних технологій;
  • соціальні перетворення і нове педагогічне мислення.
  • наука (педагогіка, психологія, соціологія тощо).
  • передовий перспективний досвід;

Результатом тривалої роботи стало визначення педагогічним колективом основних умов для розвитку творчої особистості:

  • створення умов для творчості в індивідуальній та колективній діяльності;
  • готовність учителя до інноваційної діяльності;
  • використання нетрадиційних форм і методів навчання та виховання;
  • використання навчального матеріалу різного змісту, виду і форм;
  • надання учневі свободи вибору способів виконання навчальних завдань;
  • матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • творчі роботи вчителів з питання впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.

Школа в усі часи була і залишається своєрідною моделлю, дзеркалом, яке відбиває життя і проблеми свого суспільства, тому освіта сьогодні – важливий чинник управління змінами суспільства. Вона має стати засобом підвищення добробуту громадян, чинником економічної

Стабільності і гарантом безпеки країни. А для цього система освіти повинна забезпечити учням якісну освіту з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей, батькам – упевненість за долю їхніх дітей, а працівникам освіти – гідні умови праці і життя, умови для професійного росту, самореалізації. І з цією метою необхідно впроваджувати в навчально-виховний процес новітні технології, орієнтовані на особистість учня.

2. Бугакову С.В., яка проаналізувала результати роботи творчої групи та повідомила, що ідея формування творчо розвиненої особистості є провідною в роботі нашого закладу, у якому створене середовище, де формується нова людина. Як творча особистість. З цією метою в школі працюють шкільне наукове товариство для учнів 8-11 класів. Вчителі школи готують дітей до участі в олімпіадах, різноманітних конкурсах, спартакіада, спортивних змаганнях, до вступу в МАН. Для досягнення поставленої мети система роботи з розвитку творчої особистості має бути органічною сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять дитину в умови суб’єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості як дослідника. Найважливішим в організації роботи з творчими дітьми було створення загального «поля креативності», яке сприяло розвитку творчих здібностей учнів, учителів та адміністрації. Виходячи з цього у школі визначені головні завдання роботи з творчими дітьми:

  • створення максимально сприятливих умов для розвитку таких дітей;
  • розробка й поетапне впровадження нового змісту освіти, інтерактивних технологій навчання й виховання;
  • створення сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу вчителів.

 

Керівник групи:                               Бугакова С.В.

Секретар:                                          Решетніченко Л.Б.

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz