Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 25.04.2024, 16:08 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Гірницький ЗЗСОІ-ІІІ ст. №17Курахівської міської ради | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вітаю Вас Гость |
|
Урок – подорож «У країні Мудрої Байки»Копачова Олена Григорівна, учитель зарубіжної літератури Гірницької ЗОШ І – ІІІ ст. № 17 Урок зарубіжної літератури у 6 класі
Тема. Урок – подорож «У країні Мудрої Байки». Узагальнення знань за темою «Мудрість байки». Мета: - узагальнити знання за вивченою темою, повторити теоретичні знання з теми;
Обладнання: підручники, електронна презентація до уроку, індивідуальні завдання. Тип уроку: систематизації й узагальнення знань. Перебіг уроку І. Оголошення теми та мети уроку 1. Слово учителя - Сьогодні у нас останній урок, на якому ми з вами знайомимося з темою «Мудрість байки». На наступному занятті ми будемо писати тематичну контрольну роботу. І для того, щоб гідно її написати, зараз ми спробуємо пригадати все те, з чим встигли познайомитися. Але зробимо це не звичним способом, а відправимося у мандри, у подорож тією країною, з якою познайомились. У кожного з вас є білет, який ви протягом уроку будете заповнювати на певних зупинках нашої подорожі, ставити собі бали. А коли завершиться урок, ви підрахуєте свої бали і це буде ваша оцінка за урок. Здасте свої білети, а я висталю оцінки в журнал. Тож у путь. Слідкуйте за всім на уроці, будьте уважні та спостережливі. (Оголошення теми та мети уроку)
ІІ. Основна частина
а) Перенесення людських якостей і стосунків, загальних уявлень про них на конкретні образи - це …. (алегорія) б) Короткий віршований або прозовий літературний твір повчального змісту, у якому діють алегоричні персонажі – це … (байка) в) Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках – це …(Езопова мова) г) Байка як літературний жанр зародилася у ….(Давній Греції) д) Головною особливістю байки є …(мораль)
(А Васька слушает да ест («Кот и Повар») Употребляется по отношению к человеку, который, не оспаривая обращенных к нему доводов, продолжает делать по - своему. А ларчик просто открывался. («Ларчик») Употребляется в отношении найденного простого решения вопроса, поначалу казавшегося сложным. Ай, Моська! Знать, она сильна, что лает на слона. («Слон и Моська») Употребляется по отношению к человеку, ругающему вышестоящие инстанции или того, кто в каком -либо отношении сильнее, пользуясь своей безнаказанностью. Как белка в колесе. («Белка») Употребляется по отношению к человеку, находящемуся в постоянных хлопотах (иногда без видимого результата). Если голова пуста, то голове ума не придадут места («Парнас») Употребляется по отношению к глупому человеку. Зелен виноград («Лисица и Виноград») Употребляется для выражения мнимого презрения к тому, чего нет возможности достигнуть. И моего хоть капля меду есть. («Орел и Пчела») Употребляется в случаях, когда говорится о личном вкладе в какое-либо общее дело.)
Питання
ІІІ. Закріплення вивченого
ІV. Домашнє завдання. Повторити стор. 42 – 53, * стор. 54 – пит. № 2 (письмово) |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |