Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 20.04.2024, 02:53 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Гірницький ЗЗСОІ-ІІІ ст. №17Курахівської міської ради | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вітаю Вас Гость |
|
СКЛАД ЧИСЛА 9. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ВИМІРЮВАННЯ ВІДРІЗКІВТокарєва Наталія Володимирівна, вчитель початкових класів Гірницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 17 м. Селидового, вища кваліфікаційна категорія, «старший учитель» Урок з математики для учнів 1 класу за темою: « СКЛАД ЧИСЛА 9. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ВИМІРЮВАННЯ ВІДРІЗКІВ» Анотація Даний урок можна використати для перевірки засвоєння учнями складу числа 9, формування швидкості обчислювальних навичок, вдосконалення навичок порівняння чисел, закріплення вмінь вимірювати відрізки, розвитку образного мислення шляхом розпізнавання найпростіших геометричних фігур. Матеріал призначений для вчителів початкових класів. Ключові слова: склад чисел, сусіди числа, попереднє та наступне число, відрізок, квадрат, шестикутник. Мета: розглянути всі варіанти складу числа 9; вчити читати нерівності, порівнювати числа; вправляти у вимірюванні довжини відрізків; розвивати мислення; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я . Тип уроку: урок – мандрівка Література: М.О.Володарська, О.М. Пілаєва Математика 1 клас Обладнання : таблиця складу числа 9, корзинка, лічильний матеріал, зображення дівчини – осені, ілюстрації осіннього лісу. Хід уроку ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
ІІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1.Математичний диктант Ось і перший грибочок. Він приготував для нас цікаве завдання. - Запишіть наступне число до числа 7; - попереднє до числа 4; - «сусідів» числа 3. - Запишіть число, яке стоїть між числами 7 і 9. - Запишіть яке число складається з 2 +5; 4+ 2; 7 + 1 - скільки паличок потрібно взяти для квадрата, шестикутника. 8,3, 2,4,8,7,6,8,4.6 А другий грибочок сховав від нас цифри. 2 + □ = 5 □ + □ = 4 ІV. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ 1.Робота за підручником (с 36 № 2) Третій грибочок не розуміє, на які числа можна розкласти число 9. Давайте допоможемо йому. Доповніть і прочитайте рівності.
Наступний грибочок просить вас попрацювати в парі і викласти паличками склад числа 9. Фізкультхвилинка 3.Робота з геометричним матеріалом. Вимірювання відрізків. ( № 3) А цей грибочок просить допомогти йому виміряти довжину відрізків.
4.Завдання з логічним навантаженням. ( № 5)
5.Порівняння чисел. ( № 4)
Пальчикова гімнастика «Зайці-молодці» На кожен наголошений склад пальці руки почергово торкаються до великого пальця. П’ять братів, п’ять зайців, П’ять завзятих молодців. Це не в лісі сірі зайці, А умілі наші пальці. Ось до класу на урок Залетіло 6 сорок, Дві пізніше прибуло. Скільки всіх пташок було? 8 У Наталочки в руці Три кольорові олівці. А в її подружки Віри Ось погляньте — вже чотири. Полічіть-но всі оці Кольорові олівці. 7 У папуги Гоші Було трохи грошей. Він на них собі купив Чобітки, пальто і бриль, Й парасольку на додачу. Скільки всіх нових речей . Він повіз собі на дачу? 4 V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ Давайте порахуємо, скільки грибочків ми зібрали? Правильно, 9. Згадаймо:
Намалюйте червоне сонечко, якщо вважаєте, що ви добре працювали й можете тепер допомогти іншим. Намалюйте синє сонечко, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога й ви щось не зрозуміли. Намалюйте жовте сонечко, якщо вважаєте, що вам було складно на уроці.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |