Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 02:53

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

СКЛАД ЧИСЛА 9. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ВИМІРЮВАННЯ ВІДРІЗКІВ

Токарєва Наталія Володимирівна, вчитель початкових класів

Гірницької    загальноосвітньої школи  І – ІІІ ступенів № 17 м. Селидового,

вища кваліфікаційна категорія, «старший учитель»

Урок з математики для учнів 1 класу за темою:

« СКЛАД ЧИСЛА 9. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ВИМІРЮВАННЯ ВІДРІЗКІВ»

Анотація

  Даний  урок можна використати для перевірки засвоєння учнями складу числа 9, формування швидкості обчислювальних навичок, вдосконалення навичок  порівняння чисел, закріплення вмінь вимірювати відрізки, розвитку образного мислення шляхом розпізнавання найпростіших геометричних фігур.

Матеріал  призначений для вчителів початкових класів.

Ключові слова:

склад чисел, сусіди числа, попереднє та наступне число, відрізок, квадрат, шестикутник.

Мета: розглянути всі варіанти складу числа 9; вчити читати нерівності, порівнювати числа; вправляти у вимірюванні довжини відрізків; розвивати мислення; виховувати  дбайливе ставлення до свого здоров’я .

Тип уроку: урок – мандрівка

Література: М.О.Володарська, О.М. Пілаєва Математика 1 клас

Обладнання : таблиця складу числа 9, корзинка, лічильний матеріал, зображення дівчини – осені, ілюстрації осіннього лісу.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

  1. Вступна бесіда
  • Сьогодні на уроці ми з вами познайомимося зі складом числа 9. Знання складу числа 9 допоможуть нам швидко і легко розв’язувати приклади. Також ми будемо порівнювати числа та вимірювати відрізки.
  •  Діти, до нас завітала надзвичайно красива дівчинка. Хто її упізнав? Правильно, це осінь. Вона розфарбувала дерева в різнобарвні кольори. А щоб мати можливість милуватися цією красою ми вирушимо до лісу і назбираємо грибів, бо осінь не тільки красуня, вона щедра на різні подарунки.

ІІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Математичний диктант

Ось і перший грибочок. Він приготував для нас цікаве    завдання.

- Запишіть наступне число до числа 7;

-  попереднє до числа 4;

- «сусідів» числа 3.

- Запишіть число, яке стоїть між числами 7 і 9.

- Запишіть яке число складається з 2 +5; 4+ 2; 7 + 1

- скільки паличок потрібно взяти для квадрата, шестикутника.

8,3, 2,4,8,7,6,8,4.6

  1. Гра «Знайди цифру»

А другий грибочок сховав від нас цифри.

2 + □  = 5           □ + □ = 4

□  + 1 = 7           □ + 2  = 6

□ + □= 8            1 + □  = 3

ІV. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

1.Робота за підручником (с 36 № 2)

 Третій грибочок не розуміє, на які числа можна розкласти число 9. Давайте допоможемо йому.

Доповніть і прочитайте рівності.

 

  1. Практична робота з лічильними паличками. Робота в парах

 Наступний грибочок просить вас попрацювати в парі і викласти паличками склад числа 9.

Фізкультхвилинка

3.Робота з геометричним матеріалом. Вимірювання відрізків. ( № 3)

 А цей грибочок просить допомогти йому виміряти довжину відрізків.

  • Виміряйте довжину відрізків.
  • Порівняйте довжину найдовшого і найкоротшого відрізків.

4.Завдання з логічним навантаженням. ( № 5)

  • Довжину яких фігур не можна виміряти? Чому?

5.Порівняння чисел. ( № 4)

  • Порівняйте числа кожної пари.

Пальчикова гімнастика «Зайці-молодці»

На кожен наголошений склад пальці руки почергово торкаються до великого пальця.

П’ять братів, п’ять зайців,

П’ять завзятих молодців.

Це не в лісі сірі зайці,

А умілі наші пальці.

6.Весела лічба

Ось до класу на урок

Залетіло 6 сорок,

Дві пізніше прибуло.

Скільки всіх пташок було? 8

У Наталочки в руці

Три кольорові олівці.

А в її подружки Віри

Ось погляньте — вже чотири.

Полічіть-но всі оці

Кольорові олівці.  7

У папуги Гоші

Було трохи грошей.

Він на них собі купив

Чобітки, пальто і бриль,

Й парасольку на додачу.

Скільки всіх нових речей .

Він повіз собі на дачу? 4

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

 Давайте порахуємо, скільки грибочків ми зібрали? Правильно, 9. Згадаймо:

  • Як одержати число 9? Назвіть всі відомі вам випадки.
  • Чим вимірюється довжина відрізка?
  • Що сподобалося на уроці?
  • Оцініть свою роботу.

Намалюйте червоне сонечко, якщо вважаєте, що ви добре працювали й мо­жете тепер допомогти іншим.

Намалюйте синє сонечко, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога й ви щось не зрозуміли. Намалюйте жовте сонечко, якщо вважаєте, що вам було складно на уроці.

 

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz