Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 11:52

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Протокол № 3

 

Протокол № 3

засідання Ради Гірницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 17

Селидівської міської ради Донецької області

від  01.04. 2016

 

На засіданні присутні     15 членів Ради школи

Голова Ради школи          Бєля Ольга Анатоліївна

Секретар Ради школи      Челнокова Марина Вікторівна

 

Порядок денний.

  1. Про медичне обслуговування учнів та проходження ними обов'язкового медичного огляду.
  2. Про дотримання вимог санітарно-гігієнічного режиму в школі.
  3. Про учнівське самоврядування як спосіб організації життя колективу.
  4. Про участь у засіданні атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям.
  5. Про роботу школи щодо спортивного виховання, формування здорового способу життя.
  6. Про визначення претендентів на нагородження золотими медалями «За високі досягнення у навчанні» у 2015-2016 навчальному році.

 

Слухали 1По питанню про медичне обслуговування учнів та проходження ними обов'язкового медичного огляду слухали директора школи Балуєву Олену Володимирівну, яка повідомила, що  охорона та зміцнення здоров’я людей є однією з головних завдань нашої держави. У навчально-виховному процесі школи відповідальність за своє здоров’я несуть як вчителі, так і учні. Тому законодавством України передбачено та врегульовано процедуру проходження медичних оглядів для забезпечення проведення ефективного і безперервного навчально-виховного процесу в школі.

Медичне обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів, яке здійснюється у нашій державі на виконання ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту», включає обов’язкові медичні профілактичні огляди, вакцинацію згідно з календарем профілактичних щеплень після лікарського огляду, здійснення профілактичних та оздоровчих заходів під час навчання, надання невідкладної медичної допомоги та організацію госпіталізації за наявності показань та інформування про це батьків або осіб, які їх замінюють.

Щорічний обов’язковий медичний профілактичний огляд учнів проводиться з метою виявлення в них захворювань, подальшого їх диспансерного спостереження, планового лікування чи реабілітації та з метою запобігання масовим колективним захворюванням. Такі огляди школярів проводяться відповідно до рекомендацій ВООЗ у рамках міжнародного проекту «Здоров’я та поведінкові орієнтації учнівської молоді».

Проведення дитині щорічного профілактичного медичного огляду відповідно до чинного законодавства – це не лише право, але й обов’язок батьків, які зараз мають можливість здійснити його за бажанням у приватному закладі охорони здоров’я, у закладі, де вони довіряють медичному працівнику, у закладі освіти, де навчається дитина, у закладі охорони здоров’я навіть не за місцем проживання, знаходячись, наприклад, у відпустці у будь-якому регіоні України.

Щоб уберегтися від нещасних випадків на уроках фізкультури та дізнатися про стан свого здоров’я, учні повинні проходити плановий медогляд. За результатами обов’язкового медичного профілактичного огляду лікарем-педіатром чи лікарем загальної практики сімейної медицини батькам або іншим законним представникам видають «Довідку учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду» (форма 086-1/о), яку потрібно принести до школи.

Кожного року діти повинні обов’язково відвідати педіатра або сімейного лікаря. Медичний працівник усю інформацію передає класному керівникові та директору навчального закладу, який своїм наказом щороку затверджує списки груп у кожному класі. На основі цих документів формують листки здоров’я, які зберігають у журналі оцінок.

Вирішили: Продовжити роботу в цьому напрямку, контроль за виконанням покласти на класних керівників навчального закладу.

 

Слухали 2По питанню про дотримання вимог санітарно-гігієнічного режиму в школі інформацію зступника директора школи з навчально-виховної роботи Куроп'ятник Ірину Василівну. Яка повідомила присутніх про те, що відповідно до ДСанПіН 5.5.2.008-01 з метою попередження передчасної стомлюваності учнів, гіподинамії і зорового перевантаження та дотримання чинного законодавства з питань санітарно-гігієнічних правил і норм у закладі, контролюється максимальна допустима кількість годин (уроків) тижневого навантаження учнів:

  • 1-го класу – 20 год;
  • 2-го класу – 22 год;
  • 3 – 4-х класів – 23 год;
  • 5-го класу – 28 год;
  • 6-го класу – 31 год;
  • 7-го класу – 32 год;
  • 8 – 11-х класів – 33 год.

Установлена тривалість уроків:

  • у 1-х класах – 35 хв;
  • у 2 – 4-х класах – 40 хв;
  • у 5 – 11-х класах – 45 хв.  

У розкладі уроків ураховане оптимальне співвідношення навчального навантаження протягом тижня, а також правильне чер­едування протягом дня і тижня предметів природничо-математичного і гуманітарного циклів з уроками музики, образотворчого мистецтва та фізичної культури (відповідно до додатку 6 до ДСанПіН 5.5.2.008-01).  Проводяться фізкультхвилинки та гімнас­тика для очей (відповідно до додатка 7 ДСанПіН, де наведено методику їх проведення). Під час перерв організовані «веселі перерви» для молодших школярів, перебування учнів на відкритому повітрі і харчування. При визначенні доцільності, характеру, змісту та обсягу до­ машніх завдань ураховуються індивідуальні особливості учнів. Витрати часу на домашні завдання не повинні перевищувати:

  • у 2-му класі – 45 хв;
  • у 3-му класі – 1 год 10 хв;
  • у 4-му класі – 1 год 30 хв;
  • у 5 – 6-х класах – 2,5 год;
  • у 7 – 9-х класах – 3 год;
  • у 10 – 11-х класах – 4 год.

Перед вживанням їжі діти обов'язково миють руки з милом. Забезпечують чистоту повітря в приміщеннях закладу регуляр­ністю вологого прибирання із використанням дезінфек­ційних та мийних засобів і використанням усіх видів провітрювання. Контролюється проходження щорічного медичного огляду працівниками школи.

Вирішили: Вважати виконання санітарно-гігієнічного режиму в школі задовільним.

 

Слухали 3По питанню про учнівське самоврядування як спосіб організації життя колективу заступника директора школи з виховної роботи Шалунову Олену Вікторівну. Яка розповіла, що наш час потребує лідерів нової формації. Людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарно. Проблема виховання молодих лідерів – це проблема підготовки людини майбутнього, людини, яка відповідає вимогам нового ХХІ століття. Ось чому необхідні пошук і підтримка учнівської молоді, чиї особистісні переконання спрямованні на активну участь у громадському житті, молоді, яка, має організаторські здібності, усвідомлює себе потенційним лідером, має бажання використовувати свою енергію та здібності заради інших.

Участь молодого покоління в учнівському самоврядуванні – важливий шлях і умова залучення учнівської молоді до радикальних перетворень, що відбуваються у нашому суспільстві.

Школа – це модель майбутнього суспільства. Основи громадського становлення та демократії закладаються з дитячих років, і самоврядування допомагають учням організувати власне життя своїх товаришів. Учні потребують практичних навичок управлінської діяльності, і саме вчителі їх забезпечують. Головною умовою розвитку самоврядування стає наявність педагогів, які хочуть і вміють співпрацювати з учнями. Учнівському самоврядуванню притаманна раціональна внутрішня організаційність, що виявляється у загальній захопленості справою, нових ініціативних, високому рівні відповідальності за спільну справу.

Для учнівського самоврядування відкрилися цілком інші перспективи, а саме: бути реальною часткою педагогічного процесу (участь дорослих і дітей у спільних справах).

Учнівське самоврядування будується на підставі співзвучних потреб дитини на суспільстві. Головною задачею педагогів у цій системі є постійна підтримка мотиваційно-потребнісної сфери дитини, тобто підтримання такого стану, за якого стає необхідним постійне самовдосконалення та бажання і наміри стати гідним громадянином держави.

Дитяче самоврядування в нашому закладі існує багато років. Воно здійснюється через роботу шкільного кабінету міністрів на чолі якого стоїть президент школи. До складу якого входять такі міністерства: інформаційно - просвітницьке, міністерство внутрішніх справ, культури, відпочинку і спорту, милосердя та пошуку,.

Учнівське самоврядування здійсню свою діяльність у співпраці з адміністрацію та колективом вчителів, а також з батьківським комітетом.

Слід зауважити, що метою роботи дитячого самоврядування є згуртування учнівської молоді на корисні, добрі справи, виховувати в них кращі риси громадянина України, захищати їх права, інтереси, робити життя учнів насиченим і цікавим.

Основними функціями є:

  • організаторська – самостійно керує свою суспільно корисною діяльністю;
  • виховна – стає носієм моральних переконань;
  • стимулююча – сприяє формуванню морально-ціннісних стимулів усіх суспільно корисних справ, регулює поведінку своїх членів, їх відносин.

Така модель учнівського самоврядування сприяє виробленню в учнів певних якостей:

  • відповідальність за доручену справу, за колектив, за все, що відбувається навколо;
  • принциповість – уміння критикувати, належним чином сприймати критику, давати об’єктивну оцінку своїм вчинкам та вчинкам оточуючих;
  • самостійність;
  • готовність, залежно від конкретних умов, знаходити правильне рішення, долати труднощі;
  • творче ставлення до дійсності;
  • вміння виявити ініціативу, вносити в будь-яку справу свої зусилля, думки, пропозиції.

Ми вважаємо, що учнівське самоврядування – це педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самодостатності та самоорганізації особистості.

Вирішили: Вважати організацію учнівського самоврядування в школі задовільним, продовжити працювати в тому ж напрямку, класним керівникам більше уваги приділяти самоврядуванню в класах.

 

Слухали 4По питанню про участь у засіданні атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям виступила голова Ради школи Бєля Ольга Аатоліївна, яка зачитала характеристику учителя, що атестується, а саме, Копачовіої Олени Григорівни, про те, що вона працює на посаді вчителя зарубіжної літератури, російської мови у Гірницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 з  2010 року.

         Олена Григорівна – творчо працюючий педагог, який володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. На достатньому рівні володіє методикою викладання зарубіжної літератури та російської мови. Диференціація навчальних завдань, розробка індивідуальних та групових завдань з урахуванням рівня підготовки та розвитку інтересу учнів є характерними особливостями підготовки вчителя до уроків.

         Велику увагу Копачова О.Г. приділяє формуванню духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських цінностей шляхом залучення через світову літературу до культурних надбань людства.

Розвиває усне і писемне мовлення школярів, а також їхнє мислення: образне, асоціативне, абстрактне, логічне. Вчить умінню аналізувати, зіставляти, порівнювати та узагальнювати мовні явища.

         Учні Олени Григорівни мають ґрунтовні знання із зарубіжної літератури, російської мови. Протягом 2011-2014 років вони посідають призові місця у ІІ етапі Всеукраїнської предметної олімпіади, мовно-літературному конкурсі «Творча юнь Донбасу».

 

Решетніченко Лілія Броніславівна – творчо працюючий учитель. Має високий рівень науково-теоретичної та методичної підготовки. На уроках реалізовує компетентнісно орієнтований тип стосунків, що забезпечує високий рівень пізнавальної активності учнів, спонукає їх до творчої діяльності.

Учитель працює над пошуком нових форм і методів навчання, особливу увагу звертає на роботу зі здібними та обдарованими дітьми. Широко використовує проектні завдання, які дають змогу учням проявити свої  здібності.

Власноручно розробляє і виготовляє дидактичний матеріал, уміє моделювати алгоритм теми, створювати проблемну ситуацію. На уроках завжди  застосовується експеримент, пошук, що сприяють розвиткові творчої уяви учнів. Методичні посібникиРешетніченко Л.Б. з окремих тем обслуговуючої праці використовуються вчителями шкіл міста Селидового.

Користується повагою серед дітей, колег по роботі, батьків.

Решетніченко Лілія Броніславівна відповідає займаній посаді та може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».

 

Шалунова Олена Вікторівна працює у Гірницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 на посаді вчителя географії з 2014 року.

Олена Вікторівна володіє сучасною методикою викладання географії, поєднує на уроках сучасні освітні технології з уже випробуваними життєвим досвідом формами і методами роботи. Учитель особливу увагу приділяє формуванню картографічної грамотності й культури, розвиткові геопросторового мислення та вміння логічно викладати свої думки.  Намагається продумувати використання різних методів навчання, чітко ставить мету, конкретні завдання, добирає  цікавий краєзнавчий матеріал. Під час проведення уроків і позакласних заходів  застосовує інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу значно підвищувати ефективність уроку та поліпшувати якість знань учнів.

Педагог готує школярів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах. Вихованці Олени Вікторівни у 2015 році посіли призові місця у  ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії .

Систематично підвищує свій фаховий рівень, активно займається самоосвітою, належну увагу приділяє вивченню і впровадженню передового педагогічного досвіду. Бере активну участь у роботі міського методичного об’єднання вчителів географії та економіки. Ділиться досвідом своєї роботи, проводить відкриті уроки.

Користується авторитетом серед колег, учнів школи та батьків.

 

Бугакова Світлана Вікторівна  працює у Гірницькій  ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 на посаді вчителя англійської мови з 1995 року.

Метою фахової діяльності педагога є формування стійкої мотивації до вивчення іноземної мови, формування мовленнєвої культури, творчих здібностей. Культури полеміки, критичного мислення, самостійного аналізу та оцінювання прочитаного.

Належну увагу приділяє позакласній роботі з предмету. Проводить роботу з обдарованими дітьми.

Бугакова С.В.  досягла відповідних результатів у розв’язанні педагогічних завдань. У її учнів сформовані основні комунікативні вміння, вони вміють здійснювати усно-мовленнєве спілкування, розуміти зі слуху зміст автентичних текстів, здійснювати спілкування у письмовій формі. Протягом 2013-2015 років учні педагога посідають призові місця у ІІ  етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови, конкурсі «Грінвіч».

Постійно працює над підвищення свого фахового рівня, педагогічної майстерності. Бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів англійської мови, вивчає сучасні інноваційні педагогічні технології та використовує їх у роботі. Є керівником шкільної творчої групи вчителів з проблеми «Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активності».

Підтримує зв’язки з батьками. Користується повагою серед учнів, батьків колег по роботі.

Вирішили: Копачова Олена Григорівна відповідає займаній посаді та може бути атестована на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії». Решетніченко Лілія Броніславівна відповідає займаній посаді та може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії». Шалунова Олена Вікторівна відповідає займаній посаді та може бути атестована на відповідність раніше присвоєній категорії «спеціаліст І категорії». Бугакова Світлана Вікторівна відповідає займаній посаді та може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст І категорії».

 

Слухали 5По питанню про роботу школи щодо спортивного виховання, формування здорового способу життя слухали заступника директора школи з виховної роботи Шалунову Олену Вікторівну. Здоров’я людини передбачає процес збереження й розвитку її психічних і фізіологічних функцій, оптимальної працездатності та соціальної активності за максимальної тривалості життя. Конституцією України життя та здоров’я людини визнані найвищими соціальними цінностями. Здоров’я населення вважається головним критерієм доцільності та ефективності всіх без винятку сфер діяльності держави.

Саме фізичне виховання відіграє значну роль у підготовці всебічно розвиненої молодої людини, здатної успішно трудитися в різних галузях господарства і соціально-культурної сфери, захищати Батьківщину. Поняття фізична культура включає ще і широкий круг розумінь, які відносяться до занять про правильний режим раціонального харчування, дотримування правил гігієни, вироблення корисних звичок. Можна сказати, що фізична культура школяра — це певний принцип його ставлення до свого здоров'я, до розвитку і збереження можливостей свого організму. На основі цього принципу будується повсякденне життя учнів, дякуючи фізичній культурі, він є складовою частиною загальної культури.

Протягом року  класні керівники проводять бесіди про корисні звички, в чому вони виявляються і т.д. А також про такі болючі теми сьогодення днів – шкідливі для здоров'я звички. Ведеться позакласна спортивно-масова робота (заняття в гуртках фізичної культури і спортивних секціях, спортивні змагання). Діти школи відвідують позашкільні спортивні секції міста.

Вирішили:  Забезпечувати всебічний, гармонійний фізичний розвиток дітей, створювати передумови для успішного навчання в школі. Працювати над проблемою забезпечення взаємозв'язку фізичного і розумового виховання школярів.

Слухали 6.  Директора школи Балуєву О.В., яка повідомила, що згідно Положення про державну підсумкову атестацію, Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОН № 306 від 17 березня 2015 року, можна вважати ученицю 11 класу Мормуль Кристину Миколаївну претенденткою на нагородження золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні».

Виступили.  1. Заступник директора з НВР Куроп'ятник І.В., яка розповіла про участь претендентки на нагородження в предметних олімпіадах. За результатами семестрового та річного оцінювання учениця підтвердила свої навчальні досягнення і може бути представлена до нагородження медаллю.

2. Класний керівник 11 класу Решетніченко Л.Б. розповіла про ставлення Мормуль Кристини до навчання, її наполегливість, працьовитість, цілеспрямованість, відповідальне ставлення до дорученої справи.

3. Вчителі, які працюють в 11 класі, Челнокова М.В., Передерій О.О. підтримали пропозицію про представлення до нагородження золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» Мормуль Критини.

Вирішили: Згідно Положення про державну підсумкову атестацію, Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та на підставі навчальних досягнень учениці Мормуль Кристини Миколаївни представити її на нагородження золотою медаллю у 2015-2016 навчальному році.

 

Голова Ради школи                    Бєля О. А.

       Секретар                                 Челнокова М. В. 

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz