Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 04:24

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Протокол №2

Протокол №2

засідання ради Гірницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №17

Селидівської міської ради 

від  24.11.2014

 

На засіданні присутні 17 членів Ради школи

Голова Ради школи Бєля Ольга Анатоліївна

Секретар Ради школи Передерій Ольга Олександрівна

 

Порядок денний

  1. Про виконання Статуту навчального закладу.
  2. Про проведення благодійної акції «Книга у подарунок шкільній бібліотеці».
  3. Про житлово-побутові умови учнів, які перебувають у несприятливих соціально-економічних умовах.
  4. Про працевлаштування випускників.
  5. Про психологічний супровід обдарованих учнів.

По першому питанню про виконання Статуту навчального закладу слухали директора школи Балуєву Олену Володимирівну, яка повідомила всім присутнім, що головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

Головними завданнями навчального закладу є:

  • забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
  • виховання громадянина України;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
  • виховання в учнів (вихованців) поваги до Конституції України (254к/96-вр), державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • реалізація права учнів (вихованців) на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів (вихованців);
  • створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;
  • організація роботи щодо обробки персональних даних працівників закладу, учнів в базах персональних даних «Кадри», «Учні» та їх захисту від незаконної обробки та незаконного доступу до них.

 Навчальний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.

      Також Олена Володимирівна зазначила, що відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники даного навчального закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.

Навчальний заклад здійснює навчально-виховний процес за класно-урочною денною формою навчання.

         Для учнів 1-4 класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу можуть створюватись групи продовженого дня.

Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється за наказом директора навчального закладу на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють). Режим роботи груп продовженого дня визначається та затверджується педагогічною радою на поточний навчальний рік.

У школі ІІІ ступеню з урахуванням освітніх запитів населення, кадрового забезпечення, матеріально-технічної і методичної бази організовується навчання за одним або кількома профільними напрямами.

Однією з форм організації навчально-виховного процесу у школі може бути запроваджено індивідуальне навчання для дітей, які за станом здоров’я не можуть відвідувати навчальний заклад або потребують корекції фізичного та розумового розвитку.

Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у перших класах — 35 хвилин, у других - четвертих класах — 40 хвилин, у п’ятих  - одинадцятих — 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відділом освіти міської ради та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.

Для учнів 5-9 класів допускається проведення 2-х уроків під час лабораторних і контрольних робіт, написання творів, а також уроків трудового навчання. У 10-11 класах допускається проведення підряд 2-х уроків з одного предмета і профільних дисциплін. Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреби в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше як 10 хв., великої перерви після третього уроку 20 хв.

Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується радою навчального закладу і затверджується директором. Тижневий режим роботи навчального закладу затверджується у розкладі навчальних занять. Крім різних форм обов’язкових навчальних занять, у навчальному закладі проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдаровань. Оцінювання учнів здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень.

Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. Домашні завдання учням 1-х класів не задаються.

 

Вирішили: Виконання Статуту навчального закладу вважати його виконання задовільним.

По другому питанню слухали бібліотекаря школи Арутюнову І. В., яка розповіла про проведення  в 2013-2014 навчальному році благодійної акції «Книга у подарунок шкільній бібліотеці». Заходи в рамках огляду акції проводились адміністрацією школи, оргкомітетом, радою школи, бібліотекарем, класними керівниками і вчителями - предметниками. Ця акція тривала протягом всього року. Подаровані книги було виставлено на книжковій виставці. Результат проведеної акції: 2 кл. – 3 од.; 3 кл. – 2 од.; 4 кл. – 2 од.; 5 кл. – 1 од.; 6 кл. – 2 од.; 7 кл. – 5 од.; 8 кл. – 7 од.; 9 кл. – 4 од.; 10 кл. – 3 од.; 11 кл. – 2 од.

Усього кількість подарованих книг складає 31 одиницю: довідкова література – 2 одиниці, художня література – 29 одиниць. Також  благодійною організацією було подаровано 25 одиниць художньої літератури

Вирішили: вважати проведення акції «Подаруй книгу бібліотеці» на задовільному рівні.

По третьому питанню про житлово-побутові умови учнів, які перебувають у несприятливих соціально-економічних умовах, слухали практичного психолога школи Любченко Н.М. Вона зазначила, що у школі наявна одна неблагополучна родина, в якій знаходяться дві дитини: Холодний Іван – 3 клас, Полякова Ірина – 5 клас.

Родина знаходиться на обліку в школі та в ССД. В 2013 році протягом 3 місяців діти перебували в Авдіївському соціально-реабілітаційному центрі. Психолог школи разом з головним спеціалістом ССД Гелецькою Т.В. здійснюють постійний контроль за цією сім'єю. Аналіз житлово-побутових умов показав, що діти проживають в повній антисанітарії. В квартирі відсутнє водопостачання та електрика. З меблів наявне ліжко, стільці, шафа з посудом і стіл. Квартира потребує капітального ремонту.

 Вирішили: вважати роботу психолога задовільною, та взяти родину під постійний контроль батьківською радою школи.

По четвертому питанню щодо результатів працевлаштування випускників слухали заступника директора школи з виховної роботи Шалунову О.В. Воан зазначила, що в 2013-2014 навчальному році зі школи було випущено 36 випускників: 24 учні з 9 класу та 12 учнів з 11 класу. Аналіз працевлаштування випускників показав, що працевлаштовані всі учні. Так, 13 випускників (54%) 9 класу продовжують навчання у 10 класі Гірницької ЗОШ І – ІІІ ступенів №17, 10 учнів (42%) навчаються в ПТУ і до вищого навчального закладу І – ІІ рівнів акредитації вступив 1 учень (4%).

Із 12 випускників 11 класу продовжують навчання 10 учнів (83%): в ПТУ – 2 учні (20%), у вищих навчальних закладах ІІІ – ІV рівнів акредитації навчаються 8 випускників (80%). Двоє учнів працюють (17%).

Вирішили: вважати працевлаштування випускників школи задовільним.

По п'ятому питанню про психологічний супровід обдарованих учнів слухали практичного психолога школи Любченко Н.М., яка зазначила, що в школі було виявлено 8 здібних дітей різних  вікових  категорій.

Так, психологом  на основі теоретико-методологічного аналізу психологічних джерел було узагальнено дані про соціально-психологічні чинники розвитку обдарованості та визначені ознаки, що характеризують її у  учнів; створено психодіагностичний комплекс для дослідження емоційно-комунікативних особливостей обдарованості учнів та пов’язаних з нею індивідуально-психологічних властивостей особистості.

З кожною обдарованою дитиною проводиться окрема робота: розроблені індивідуальні картки, кліше для співбесід з учнями, батьками і вчителями. Наталією Миколаївною для діагностики характеристик обдарованості у роботі застосовані спеціально розроблені: опитувальник “Мої таланти ” для дослідження уявлень  про актуальність, природу, чинники, що сприяють або перешкоджають розвитку здібностей, визначення видів та рівнів самооцінки досліджуваної властивості; шкала “Оцінка характеристик атрактивності” та адаптована процедура визначення самооцінки Т.В. Дембо-С.Я. Рубінштейн “Розміщення себе на шкалах атрактивності”. Для дослідження індивідуально-психологічних властивостей учнів застосовувались такі психодіагностичні методики: “Діагностика емоційної зрілості” О.Я. Чебикіна; “Фрайбургський особистісний опитувальник” (FPI) форма “В” в адаптації А.О. Крилова та ін.; тест-опитувальник “Загальна емоційна спрямованість особистості (типи ЗЕС)” Б.І. Додонова; методика дослідження гендерної ідентичності особистості С. Бем (МІГІ).

 Слід зазначити, що практичним психологом  надалі продовжується психологічний супровід обдарованих дітей.

Робота в даному напрямку триває, є системною, знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

Вирішили: вважати роботу практичного психолога школи щодо психологічного супроводу обдарованих учнів задовільною.

 

 

Голова ради закладу                  О.А.Бєля

      Секретар Ради закладу                  О.О.Передерій

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz