Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 04:37

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Протокол №1

Протокол №1

засідання ради загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №17

Селидівської міської ради

від 22.09.2014

 

На засіданні присутні 17 членів Ради школи

Голова Ради школи Бєля Ольга Анатоліївна

Секретар Ради школи Передерій Ольга Олександрівна

 

Порядок денний

  • Про затвердження річного плану роботи навчального закладу.
  • Про затвердження режиму роботи Гірницької загальноосвітньої

школи І – ІІІ ступенів №17 Селидівської міської ради.

  • Про формування мережі класів у 2014 – 2015 навчальному році.
  • Про погодження робочих навчальних планів на поточний навчальний рік
  • Звіт голови Ради закладу про фінансово-господарську діяльність

у 2013 – 2014 навчальному році.

  • Про порушення клопотання перед атестаційною комісією закладу щодо позачергової атестації учителя української мови та літератури Балуєвої О. В. на присвоєння педагогічного звання "учитель-методист".

По першому питанню про затвердження річного плану роботи школи слухали директора школи Балуєву Олену Володимирівну, яка повідомила всім присутнім, що основним документом планування роботи школи є річний план. Було наголошено на тому, що в інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І – ІІІ ступенів підкреслюється доцільність приведення розділів річного плану у відповідність до структури Закону України «Про загальну середню освіту». Його пропонується складати за участю педагогічного колективу, громадських організацій, відображуючи головні питання діяльності школи, і в обов'язковому порядку обговорювати на засіданні педагогічної ради. Зважаючи на те, що річний план має виходити з глибокого аналізу діяльності педагогічного і учнівського колективів, орієнтувати їх на досягнення кінцевого результату у навчально-виховному процесі, є необхідним пов'язувати його створення з виробленням критеріїв ефективності роботи загальноосвітнього навчального закладу та його управлінської підсистеми зокрема.

Також було повідомлено, що основою для створення річного плану є навчальний план – нормативний документ закладу, за допомогою якого здійснюється організація навчального процесу. Навчальний план визначає перелік та обсяг вивчення навчальних дисциплін.

Типовий навчальний план містить інваріативну складову, сформовану на державному рівні, обов'язкову для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування і форм власності, та варіативну, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріативної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації.

Типові навчальні плани старшої школи реалізують зміст освіти залежно від обраного профілю навчання. Профільні загальноосвітні предмети – це предмети, що реалізують цілі, завдання і зміст кожного конкретного профілю. В школі організована гурткова робота, в тому числі і з профільних предметів.

Вирішили: затвердити річний план роботи школи та робочий навчальний план.

По другому питанню виступила директор школи О.В.Балуєва, яка зазначила, що режим роботи Гірницької ЗОШ І – ІІІ ступенів на 2014 – 2015 н.р. буде п'ятиденний, але буде змінено, відповідно до наказу відділу освіти Селидівської міської ради. Так, зимові і весняні канікули будуть скасовані, а зимові подовжені на два тижні у зв'язку з економією енергоносіїв. Тому, І семестр 2013 – 2014 н.р. буде тривати з 01.09.2014 до 28.12.2014, ІІ семестр – з 26.01.2015 до 29.05.2015.

Навчальний рік випускників початкової, основної та старшої школи буде завершено проведенням державної підсумкової атестації.

Шкільні іспити учнів 4-х класів відбудуться у вигляді підсумкових контрольних робіт з 12 до 21 травня.

Державна підсумкова атестація дев'ятикласників відбудеться у період з 1 до 8 червня.

Випускники шкіл складуть шкільні іспити з 22 до 28 травня.

Вручення документів про освіту Міністерство освіти рекомендує провести для випускників 9-х класів 10 – 11 червня, 11-х класів – 30 – 31 травня.

Рішення про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій школа прийматиме самостійно рішенням педагогічної ради.

Вирішили: затвердити новий режим роботи Гірницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №17.

По третьому питанню щодо формування мережі класів у 2014 – 2015 навчальному році слухали директора школи Балуєву О.В., яка зазначила, що на початку 2014 – 2015 навчального року у навчальному закладі було відкрито 12 класів, із них 1-4-х – 5 класів, 5-9-х – 5 класів, 10-11-х – 2класи. Мова навчання – українська. Станом на 05.09.2014 кількість учнів становила 325 осіб. Середня наповнюваність учнів у 1-4-х класах складала – 28,4 осіб, у 5-9-х – 24,2 особи, у 10-11-х класах – 21,5 осіб.

Вирішили: вважати доречним дане формування мережі класів  Гірницької ЗОШ І – ІІІ ступенів №17 Селидівської міської ради у 2014 – 2015 навчальному році.

По четвертому питанню щодо погодження робочих навчальних планів на поточний навчальний рік виступила директор школи, Балуєва О.В. Вона зазначила, що навчання в Гірницькій загальноосвітній школі №17 здійснюється за індивідуальними робочими планами, складеними на основі навчальних планів і програм, затверджених Міністерством освіти і науки України.

Розробці даного навчального плану передувала система заходів з боку адміністрації і педагогічного колективу школи, спрямована на визначення пріоритетних напрямків в загальноосвітній підготовці учнів, котра включала до себе:

   1. Роботу з учнями :

  • бесіди про професійні наміри учнів і можливості їх реалізації при навчанні в школі;
  • навчання учнів навичкам самоаналізу і самооцінці за вибором рівня змісту, форм і методів навчання;
  • діагностику профільного самовизначення учнів 10 – 11-х класів.

 2. Роботу з батьками :

  • роз'яснювальні бесіди щодо законодавства України про мову, освіту, знайомство з навчальним планом як складовою частиною освітянської програми навчального закладу;
  • вивчення освітньої мети, визначеної батьками для своїх дітей та шляхів її реалізації;
  • зустрічі з працівниками інших навчальних закладів.

   3. Роботу з педагогічними кадрами :

  • вивчення затверджених МОНУ програм, які забезпечують широчінь запропонованих послуг;
  • визначення груп предметів, які можна включити до навчального плану, беручи до уваги рівень підготовки кадрів та методичне забезпечення.

  4. Простеження професійного самовизначення випускників з метою аналізу рекомендацій, наданих їм під час навчання у школі.

Запроваджена аналітико – діагностична і моніторингова діяльність показала необхідність формування класів з математичним профілем.

Робочі навчальні плани на 2014-2015 навчальний рік складаються:

  • для 1-3-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 № 572;
  • для 4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682;
  • для 5-6-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 664;
  • для 7-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66;
  • для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657.

Основна школа.

Предмети за вибором: математика (5 та 6 класи), алгебра (7 та 9 класи) покликані на прикладі різноманітних завдань розвинути логічне мислення та обчислювальні навички учнів, що необхідні для подальшого успішного навчання; а також сприяти інтелектуальному розвитку школярів, навчити їх бути активними у прийнятті рішень, підготувати до самостійної діяльності, праці; сприяти підготовці майбутніх кваліфікованих спеціалістів, їх усебічному розвитку.

Ці навчальні заняття є обов'язковими для відвідування і містяться в розкладі уроків у першій половині дня.

Старша ( профільна ) школа.

Враховуючи запити і потреби учнівського контингенту, з метою забезпечення більш глибокої підготовки старшокласників до вступу у ВНЗ, запроваджено математичний профіль.

Розділ навчального плану «Консультації» передбачає індивідуальні та групові заняття зі здібними та обдарованими учнями.

Вирішили: погодити робочі навчальні плани на поточний навчальний рік.

По п'ятому питанню про звіт голови Ради школи про фінансово-господарську діяльність за минулий рік, про необхідність отримання благодійних внесків від батьків для утримання господарсько-матеріальної та технічної бази на поточний рік виступила голова Ради школи Бєля Ольга Анатоліївна, яка повідомила про зібрані та витрачені кошти з добровільних внесків батьків. Бєля Ольга Анатоліївна повідомила, що зібрали всього 40114 грн. Але, на жаль, не всі класи здавали кошти в повному обсязі. Також повідомила, на що були витрачені зібрані кошти (звіт додається).

Підсумовуючи результати фінансово-господарської діяльності за минулий рік, Бєля Ольга Анатоліївна запропонувала поновити добровільні батьківські внески у розмірі 20 гривень щомісяця.

Вирішили: фінансову діяльність школи у 2013 – 2014 н.р. вважати задовільною. Підтримати розмір батьківських внесків у розмірі 20 грн. щомісяця. Збереження і звітність за витрачені гроші даного фонду здійснює голова Ради закладу Бєля О.А. Контроль за витратами здійснює батьківська громада і безпосередньо контрольно-ревізійна комісія у складі Королькової В.А., Колодкіної Є.Ф., Захарової О.В. Щорічно дана комісія та голова Ради школи на загальношкільних батьківських зборах звітують про цільове використання фонду, надаючи підтверджуючі документи. Адміністрація закладу та педагогічний колектив не є розпорядниками даного фонду. З адміністративно-господарською частиною школи погоджується лише об'єм виконуваних робіт.

 По шостому питанню слухали заступника директора школи з навчально-виховної роботи, голову методичного кабінету закладу - Куроп'ятник І. В., яка відзначила, що Балуєва Олена Володимирівна працює у Гірницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 на посаді вчителя української мови і літератури з 1996 року.

Олена Володимирівна має високу науково – теоретичну та методичну підготовку, володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно впроваджує в навчальний процес перспективні педагогічні ідеї. Учитель створює умови прийняття особистісно значущих завдань дітьми, усвідомлює їхню  необхідність  як засіб розвитку та самореалізації. Олена Володимирівна  активно використовує  методи компетентно   орієнтованого  підходу  до  організації  навчального процесу   та   поширює їх серед учителів школи і міста. Володіє  широким  спектром  стратегій навчання, вміє  продукувати  оригінальні,  інноваційні  ідеї.

Працюючи над розвитком комунікативних навичок, педагог застосовує  нестандартні   форми   проведення   уроку, активно впроваджує   форми  та  методи  організації  навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. Велику увагу надає індивідуальній роботі як із сильними, так і слабовстигаючими учнями, застосовує диференційовані завдання. Практикує уроки з застосуванням комп'ютерних технологій, під час яких використовує власні розробки педагогічних програмних засобів.

Володіє всіма формами викладу матеріалу, уміє лаконічно, образно його подати. Працює над прищепленням учням почуття прекрасного, виховує національну гордість.

Вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в школі та активно впроваджує обласні, міські, шкільні цільові комплексні програми.

Учні Балуєвої Олени Володимирівни  вміють аргументувати свою позицію та володіють навичками виразного читання творів, посідають призові місця у міській предметній олімпіаді, конкурсі знавців української мови імені П. Яцика, обласних і міських конкурсах дитячої творчості.

Олена Володимирівна здійснює науково-методичну  і  науково-дослідну  діяльність,  має  власні методичні   розробки,   які   пройшли   апробацію професійним  об'єднанням викладачів соціально-гуманітарних дисциплін Селидівського гірничого технікуму  та затверджені  науково-методичною радою  ММК відділу освіти, обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Учитель передає свій педагогічний досвід молодим фахівцям, виступає з доповідями на шкільних та міських методичних об’єднаннях учителів суспільно-гуманітарного циклу, проводить відкриті уроки, створила шкільний сайт. Бере активну участь у конкурсі «Кращий працівник року» (2006р. – номінація «Кращий директор школи», 2011р. – номінація «Кращий організатор профорієнтаційної роботи»), в організації постійно діючого семінару з проблеми школи. Має публікації у предметних журналах, у збірниках матеріалів науково-практичних конференцій міста, області.

Вирішили: клопотати перед атестаційною комісією Гірницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 17 про позачергову атестацію учителя української мови та літератури Балуєвої О. В. на присвоєння педагогічного звання "учитель-методист".

 

Голова ради закладу                  О.А.Бєля

      Секретар Ради закладу                  О.О.Передерій

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz