Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 17.04.2024, 22:48 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Гірницький ЗЗСОІ-ІІІ ст. №17Курахівської міської ради | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вітаю Вас Гость |
|
Протокол № 1Протокол № 1 засідання ради школи № 17 м.Селидового від 28.09.2016
На засіданні присутні 28 членів Ради школи Голова Ради школи Бєля Ольга Анатоліївна Секретар Ради школи Пастушенко Катерина Євгенівна
Порядок денний.
Слухали 1. По питанню про вибір голови та секретаря ради закладу, а також членів контрольно-ревізійної комісії. Виступили: 1. Директор школи Балуєва Олена Володимирівна. На голову Ради школи запропонувала Бєлю Ольгу Анатоліївну, так як вона сумлінно виконує ці обов’язки. На посаду секретаря Ради школи запропонували Пастушенко Катерину Євгенівну, учителя даного закладу. 2. Голова Ради школи Бєля Ольга Анатоліївна, яка запропонувала обрати контрольно-ревізійну комісію у складі трьох членів Ради школи: Хістєвої Лариси Олексіївни, яка вже декілька років є членом контрольно-ревізійної комісії, а також запропонували Нікітіна Петра Вікторовича та Кравченко Ольгу Володимирівну. Вирішили:
Слухали 2: 1. Заступника директора з навчально-виховної роботи Куроп'ятник Ірину Василівну, яка повідомила, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09 червня 2016 року №1/9-296 «Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» рекомендовано навчальні заняття організувати за семестровою системою: I семестр (01.09. 2016-23.12. 2016); II семестр(09.01.2017-30.05.2017). Канікули:
Режим роботи Гірницької ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 Селидівської міської ради на 2016-2017 н.р.
2. Практичного психолога закладу Любченко Наталію Миколаївну, яка повідомила про те, що метою роботи психологічної служби закладу – це створення умов для особистісного розвитку кожного учня, формування адекватних способів поведінки, навичок освіти і самореалізації з урахуванням індивідуальних здібностей та природних нахилів. Досягненню мети сприятиме вирішення таких завдань:
Згідно с завданнями школи , зміст роботи ПС такий:
3. Бібліотекаря школи Арутюнову Ірину Володимирівну, яка повідомила, що робота шкільної бібліотеки протягом року сприяла забезпеченню навчального процесу підручниками, додатковою і художньою літературою. Робота бібліотекаря була спрямована на культуру читання учнів, прищеплення їм навичок до самостійної роботи з книгою, виховання бережливого ставлення до неї. Бібліотека допомагала вчителям підвищувати рівень методичної та педагогічної майстерності. Відбувався пошук нових форм популяризації літератури, виховання читацької культури учнів, вироблення у дітей уміння орієнтуватись у постійно зростаючому потоці інформації. Протягом 2015/2016 навчального року шкільна бібліотека під час виконання триєдиної функції – інформаційної, просвітницької та духовної – сприяло реалізації державної політики в галузі освіти. Бібліотекар школи проводила роботу з якісного й оперативного обслуговування 265 читачів, які користувалися бібліотечним фондом, який складає 12 примірників, підручників – 5988, художньої літератури – 3718 примірників. Згідно з навчальними програмами вчителі одержали комплекти підручників. Протягом року поповнювався фонд підручників у кількості 992 примірників. Організовано списання підручників у кількості 755 примірників, непридатних для користування у навчальному процесі. Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною літературою для позакласного читання, а також літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей. Традиційно бібліотека проводить екскурсії до «Читай-міста» для учнів початкової школи. Систематично бібліотека бере участь у Тижні Дитячої та юнацької книги. В котрому в цьому році ЗОШ №17 зайняли 1місце, ЗОШ №18 – 3 місце, ЗОШ № 19 – 2 місце. Бібліотекар систематично веде роботу щодо оформлення картотек, тематичних папок, документації, пов’язаної з інвентаризацією, списанням застарілої літератури, оформленням періодичних видань, одержанням підручників, видачею та збиранням їх у кінці навчального року. У бібліотеці відкритий доступ до художньої, науково-популярної літератури, газет, журналів, поновлюється постійна інформація про нові надходження підручників та методичної літератури для вчителів. Вирішили: Затвердити режим роботи Гірницької загальноосвітньої школи № 17, план роботи психологічної служби та план роботи шкільної бібліотеки.
Слухали 3. По питанню формування мережі класів у 2016-2017 навчальному році заступника директора з навчально-виховного процесу Куроп’ятник Ірину Василівну, яка повідомила присутнім, що станом на 01.09.2016 по Гірницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 м. Селидового зафіксована така кількість учнів:
Вирішили: Проводити подальшу роботу над вдосконаленням навчально-виховного процесу з з метою підвищення відсотка дітей, навчаючих в школі.
Слухали 4. По питанню щодо соціального захисту дітей пільгового контингенту соціального педагога Павлову Тетяну Миколаївну, яка повідомила про те, що сучасні школярі зіштовхуються з багатьма соціальними, економічними, особистими проблемами, які негативно впливають на процес їх соціального та громадянського становлення. колектив школи повинен комплексно вирішувати проблеми учня, саме в чому немаловажна роль відводиться соціальному педагогу. В діяльності соціального педагога школи можуть бути виділені три основні аспекти: 1 – участь в управлінні, 2 – участь у виховному процесі, 3 – участь в організації середи виховання дитини. Кожен з цих аспектів визначає конкретні напрямки роботи соціального педагога. 1. Участь в управлінні школою: а) консультування адміністрації: проведення соціологічних та соціально – психологічних досліджень; участь у вирішенні конфліктів; б) методична робота: проведення занять з вчителями; участь в роботі консиліумів; в) позашкільна взаємодія: участь від імені школи в роботі міських органів влади; взаємодія з органами управління та закладами освіти, соціального захисту, комісіями по справам неповнолітніх та ін. для вирішення конкретних соціально-педагогічних проблем; співпраця з суспільними організаціями. 2. Участь у виховному процесі: а) внутрішкільний моніторинг: спостереження за загальною ситуацією в школі, класних колективах, груп учнів, за взаємовідносинами між вчителями, учнями, батьками і т.д.; аналіз і прогнозування конкретних проблем соціально – педагогічних ситуацій. б) соціально-педагогічна реабілітація: підтримка, контроль, психопрофілактика. 3. Участь в організації середи виховання дитини: а) супровід дитини в сім’ї; б) робота з соціальною середою дитини; в) участь в роботі батьківського комітету. Основною проблемою, над якою працює соціальний педагог Гірницької ЗОШ №17 у 2016-2017 навчальному році є: «Забезпечення дотримання основних соціально – правових потреб дитини, сприяння її успішній соціальній адаптації в умовах дитячого колективу і сім’ї, задоволення потреб дитини у розвитку самореалізації». Основною метою дiяльностi соціального педагога школи є iндивiдуальний розвиток кожної особистості у навчально-виховному процесі, допомога в створенні умов для розвитку і самореалізації учнів та вчителів. Вирішили: Продовжити роботу в цьому напрямку, контроль за виконанням покласти на соціального педагога та класних керівників навчального закладу.
Слухали 5. Звіт голови Ради закладу про фінансово-господарську діяльність у 2015 – 2016 навчальному році Клас Кількість учнів Кількість учнів План Факт на початок року на кінець року 1 30 31 5680.00 4310.00 2 25 27 4680.00 3905.00 3 33 33 5940.00 4670.00 4 27 27 4840.00 2864.00 5 30 30 5380.00 2480.00 6 31 32 5560.00 3790.00 7 24 26 4400.00 2430.00 8 30 28 5120.00 3760.00 9 24 24 4320.00 3020.00 10 22 19 3540.00 2870.00 11 29 28 5040.00 4500.00 Всього: 305 305 54500.00 38599.00
Залишок коштів з 2014-2015 начального року – 910.00 Витрачено коштів за 2015-2016 навчальний рік – 39509.00 Ремонт тепломережі та котельні – 1043.55 Витрати на електрогосподарство (ремонт та придбання матеріалів), лампочки – 3305.50 Витрати на водогін (ремонтні роботи) – 1913,50 Чистка каналізації – 260.00 Витрати на поточний ремонт будівлі: - крейда, вапно, цемент, алебастр, синька, шпаклівка – 2222.00 - фарба, сольвент – 8328.15 - цвяхи, шурупи, дюбелі, бовти, гайки, скоби, диски, пакля, арматура, бур, колун, свердло, коса, замки та деталі до них, скотч, кріплення, склорізи, крючки – 2448.55 - шпалери, клей, кайма – 1859.00 - багети, плінтус – 484 Бензин, солярка для бензопили, газонокосарки – 375.00 Придбання канцтоварів, паперу – 131.00 Поштові та транспортні витрати, доставка документів – 150.00 Доплата за придбання колонок та миші – 158.75 Придбання:
Вирішили: Враховуючі потреби школи в поточному ремонті, Рада школи підтримала необхідність витрат на цей ремонт. Розмістити даний звіт на сайті закладу.
Слухали 6. По формуванню фонду підтримки школи на наступний навчальний рік слухали Бєлю Ольгу Анатоліївну, яка повідомила, що, на жаль, не всі класи здали в повному обсязі очікувані пожертви, а також про те, що добровільні батьківські внески планується витратити на поточний ремонт будівлі закладу. По даному питанню виступив Нікітін Петро Вікторович, який запропонував збільшити добровільний збір коштів до 25 гривень. Вирішили: затвердити добровільний збір коштів у розмірі 25 гривень
Слухали 7. По заохоченню вчителів закладу за ініціативу, творчість і вагомий внесок у розвиток освіти міста та з нагоди професійного свята слухали директора Балуєву Олену Володимирівну, яка повідомила, про те що претендентами до нагородження є майже весь діючий колектив Гірницької ЗОШ №17. Це колектив вчителів, які мають високу науково-теоретичну та методичну підготовку, володіють інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно впроваджують в навчальний процес перспективні педагогічні ідеї. Учителі добре володіють методикою індивідуальної роботи з дітьми, використовуючи при цьому диференційований підхід до вибору дидактичного матеріалу. Практикують уроки з застосуванням комп'ютерних технологій, під час яких використовують власні розробки педагогічних програмних засобів. Володіють всіма формами викладу матеріалу, уміють лаконічно, образно його подати. Працюють над прищепленням учням почуття прекрасного, виховують національну гордість. Вирішили:
Слухали 8. По питанню про погодження складу атестаційної комісії слухали Куроп’ятник Ірину Василівну, яка повідомила про те, що Відповідно Наказу №146 від 16.09.2016 «Створення атестаційної комісії» та відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (із змінами та доповненнями), згідно з наказом відділу освіти від 13.09.2016 № 371 «Про організацію атестації педагогічних працівників у 2016-2017 навчальному році», з метою організації й проведення атестації педагогічних працівників, необхідно створити атестаційну комісію в такому складі: Балуєва О. В. – директор школи, голова атестаційної комісії; Куроп'ятник І. В. – заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник голови комісії; Курчук О.М. – учитель початкових класів, секретар атестаційної комісії. Члени комісії: Кожушкова А.Р. – головний спеціаліст з кадрових питань відділу освіти; Любченко Н.М. – практичний психолог; Передерій О.О. – заступник директора з виховної роботи; Хістєва Л.О. – учитель математики, голова профспілкового комітету. Вирішили: затвердити атестаційну комісію в такому складі
Слухали 9. Копачову Олену Григорівну, яка зачитала листи-звернення до народного депутата Сажка С. М. Лист-звернення №1 Вельмишановний Сергію Миколайовичу! Протягом багатьох років Ви неодноразово спонсорували потреби закладів освіти. Завдячуючи Вашій підтримці, тільки в цьому навчальному році, в Українську та Великій Новоселівці капітально відремонтовано три класи для першокласників із заміною шкільних меблів, для Новогродівської ЗОШ № 8 закуплена комп'ютерна техніка, а для Новогродівської ЗОШ № 10 придбана мультимедійна техніка. І це далеко неповний перелік проявів Вашого меценацтва, яскравий приклад небайдужості до освітньої галузі, життя навчальних закладів. Тож ми, батьки та учні Гірницької загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи № 17 Селидівської міської ради, користуючись нагодою 50-річного ювілею закладу, звертаємося до Вас з проханням капітально відремонтувати один шкільний кабінет та замінити у ньому меблі. Адже у результаті постійного недофінансування освітньої галузі та, враховуючи довгорічне використання меблювання класів, шкільні стільці та парти багатьох кабінетів не просто втратили естетичний вигляд, а потребують заміни. Крім того наша школа є опорним закладом освітнього округу № 3 і функціонує як соціально-педагогічний комплекс, який передбачає можливість для шкільних колективів всіх навчальних закладів міста, членів громади стати активними партнерами у вирішенні освітянських проблем. Тож сподіваємось, що саме завдяки Вашій підтримці як народного депутата, який став уособленням волі нашого народу до творення добра, діти міста назавжди запам'ятають, що душевність та щедрість є найважливішими цінностями у житті. Віримо, що учні школи у Вашій особі дійсно побачать державу як захисника, відчують її милосердний крок їм назустріч. І, повірте, це дасть реальну змогу сформуватися їм як майбутнім громадянам нашої держави, адже добро творить добро Лист-звернення №2 Шановний Сергію Миколайовичу! Ми, колектив Гірницької загальноосвітньої І-Ш ступенів школи № 17 Селидівської міської ради, звертаємося до Вас з проханням надати благодійну допомогу на реалізацію шкільного проекту «Навчатись протягом життя - вимога часу», актуальність реалізації якого обумовлена тим, що сучасна освіта з кожним днем вимагає все більш активного використання інформаційних і комунікаційних технологій у навчальному процесі, бо учитель не може дозволити собі бути поза того інформаційного простору, активними учасниками якого є його учні. Саме за результатами реалізації даного проекту у 2014 році вчительський колектив школи був нагороджений Дипломом Міністерства освіти і науки України за презентацію досягнень в інноваційній модернізації національної освіти. Маючи вже мультимедійний кабінет, а також кабінет, обладнаний кінопроектором, вчителі закладу активно впроваджують інтерактивні форми навчання, проводять мультимедійні уроки. Але цього обладнання недостатньо, особливо для учнів старшої (профільної) школи. Власне, це і стало причиною написання листа-прохання до Вас. Ми знаємо, що розвиток системи освіти, покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів є одними з найважливіших напрямків Вашої депутатської діяльності. Тож просимо, при можливості, посприяти придбанню для нашого навчального закладу кінопроектору, що слугуватиме удосконаленню навчально-виховного процесу, значному поліпшенню якості знань учнів. Адже, активне застосування сучасних інформаційних технологій навчання стає потребою, що зумовлене особливостями нового етапу світової науково-технічної революції. Вирішили: затвердити зміст лисів-звернень до народного депутата Сергія Миколайовича Сажка, відправити їх у громадську приймальню депутата.
Голова Ради закладу О. А. Бєля Секретар Ради закладу К.Є. Пастушенко |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |