Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 03:22

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Підвищення ефективності та якості уроку як основної форми навчально-виховного процесу

Підсумки роботи творчої групи вчителів початкових класів з проблеми: «Підвищення ефективності та якості уроку як основної форми   навчально-виховного процесу»

 

Гірницької ЗОШ І – ІІІ ступенів № 17 м. Селидового за 2014– 2015 н.р.

 

            У 2014-2015 навчальному році творча група вчителів початкових класів з проблеми: «Підвищення ефективності та якості уроку як основної форминавчально-виховного процесу» ставила собі за мету:

-  вивчення методик запровадження освітніх технологій, які забезпечуватимуть набуття учнями   загальнонавчальних навичок, розвиток їхніх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних,  соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти;

-  вивчення методик проведення інтерактивних уроків, їх структури;

-  вироблення навичок застосування мультимедійних технологій в навчанні та вихованні.

Для реалізації поставлених задач було проведено засідання на тему «Передовий досвід в практику роботи», де були розглянуті питання:

  • Досягнення дидактики і методики навчання в практику роботи початкової   школи .
  • Ознайомлення з досвідом роботи вчителів початкових класів Селидового по використанню краєзнавчого матеріалу, організації самостійної роботи на уроках природознавства.

У листопаді завдяки роботі практичного семінара «Який він, сучасний урок?»   був проведений обмін досвідом шляхом взаємовідвідування уроків за темами:

  • моделі уроку з нестандартним формами ,
  • використання міжпредметних зв´язків на уроках ,
  • індивідуальні і групові види роботи на уроці,
  • моделювання уроку «Навчання грамоти».

Учителями початкових класів були проведені наступні відкриті уроки:

  • Урок – мандрівка з читання в 2-Б класі ( Скульська А.А.), відкритий урок - мандрівка з позакласного читання в 2-А класі за темою  «Казки країн світу» «Скринька українських народних казок »( Курчук О.М.),
  • відкритий урок з української мови в 4 класі з теми «Повторення вивченого про прикметник. Роль прикметників у мовленні» ( Токарєва Н.В.),
  • відкритий урок з позакласного читання в 2-А класі за темою  « Казки країн світу»
  • Інтегрований урок з читання та англійської мови у 1 класі за темою « Звук [д], [д]. Позначення їх буквами Д д. Читання складів та слів з ними. Абетка D d. Мої іграшки.» ( Іванченко Р.В., Бугакова С.В.),
  • урок - подорож з математики в 3 класі за темою «Неможливість ділення на 0», відритий урок з української мови в 3 класі « Префікс. Словотворча роль префіксів» ( Гавриленко В.В.)

У січні творча група вчителів початкових класів приділило увагу  питанню «Формування в дітей прийомів розумової діяльності в процесі навчання», де особливу увагу приділили диференційованому  підходу до навчання на основі знання психологічних  особливостей молодших школярів,формам організації індивідуальної робота зі слабими учнями, розвиткові навичок самоосвітньої діяльності учнів.

Під час проведення конференції«Активізація пізнавальної активності молодших школярів» , проведена в квітні поточного року, вчителями були розглянуті питання:

  • Розвиток самостійності молодших школярів на уроках.   
  • Ігри на уроках - засіб підвищення якості навчання.
  • Роль наочності на початковому етапі навчання .

            У 2015-2016 н.р. році планується продовжити роботу по активізації пізнавальної діяльності молодших школярів, розвитку умінь та навичок самостійної та пошукової роботи.

 

 

 

Керівник творчої групи                    Н.В.Токарєва

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz