Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 05:34

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Орієнтовний проект «Моя професійна кар’єра»

Решетніченко  Лілія  Броніславівна

вчитель обслуговуючої праці

вищої кваліфікаційної категорії

Гірницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №17

 

Урок технології - 11 клас

 

Тема уроку.  Орієнтовний проект «Моя професійна кар’єра».

Мета уроку: - повторити та закріпити теоретичні відомості отриманні на

                           попередніх уроках,

                        -   надати поняття професійної кар’єри,

                         - розглянути фактори, що впливають на професійну кар’єру,

                          - виховувати самовизначеність, впевненість у собі, власних

                           здібностях, інтерес до професій різних типів.

Обладнання: зошити, роздатковий матеріал для практичної частини уроку,

                         кольорові олівці, презентація  PowerPoint, ноутбук, проектор.

Тип уроку: комбінований урок з елементами лекції. 

Хід уроку:

І. Організація початку уроку.

                 Створення психологічної атмосфери уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Гра «БЛЕФ КЛУБ» з корекцією відповідей:

- Публікація - це інформація, доступна окремим людям. НІ

(це повідомлення, доступне кожному члену суспільства);

- Метод фокальних об’єктів -  це коли вивчається об'єкт з якогось окремого боку.  НІ (це коли вся увага фокусується на об’єкт, який  розташований в центрі)

Електронна публікація – це інформація, яка міститься в комп’ютері. НІ   ( документи розташовані на електронних носіях).

- Метод контрольних запитань - це коли творчі задачі вирішуються з двома  запитаннями. НІ ( використовуються спеціально підготовлені запитання для створення певного виробу (об’єкту праці).

- Презентація – це оприлюднення підготовлених головних відомостей про  створений виріб, об’єкт праці, предмет праці. ТАК

- Веб – сайт - це сторінки, які читаються окремо в мережі Інтернет. НІ

  (сукупність зв’язаних між собою веб - сторінок)

- До найбільших забруднювачів повітря належать: забруднення повітря, кислотні дощі, парниковий ефект. ТАК

   (по одному учню пояснюють про ці забруднювачі)

- Портфоліо - це  спосіб фіксування, накопичення, оцінки і самооцінки особистих досягнень. ТАК

     2. Підведення підсумків опитування, виставлення балів.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку, мотивація навчальної діяльності

  1. Пояснення вчителя з елементами бесіди та опорою на життєвий досвід учнів з використанням комп’ютерної презентації  PowerPoint.         

        Швидке досягнення відомості, успіхів у трудовій або  в будь-якій іншій діяльності, матеріального зиску та благополуччя…
                             (про що йде мова?)

 

            ВСТУПНА БЕСІДА

               Кожний з вас, з наближенням часу закінчення школи, починає планувати свою майбутню професійну кар’єру. Для того, щоб зробити правильний вибір, який буде впливати на ваш життєвий шлях, ви обов’язково повинні мати певні знання.

     УСПІХ – мотивація до створення кар'єри. Успіх передусім пов’язаний з нашими життєвими планами. Досліджуючи психологію  успіху, вчені поділяють людей на дві умовні групи:

  • Люди, які виконують роботу, ту, що їм не подобається.
  • УСПІШНІ ЛЮДИ залишають роботу, яка їм не подобається, з –за будь яких умов, прагнуть віднайти місце, якому вони відповідають і яке надає можливість постійного професійного  зростання. Для таких людей  кар'єра є надто важливою у житті.

Проблемне запитання: З чим у вас асоціюється слово кар'єра?

             ( приблизні приклади учнів: зростання, професія, робота, майстерність)

     Кар'єра - швидке і успішне просування в службовій, суспільній, начальній, науковій та іншій діяльності.

      Запис у зошиті. Професійна кар'єра - успішне просування або зростання (набуття професійних навичок, розширення  сфери професійної діяльності, службового положення тощо) в професійній діяльності людини.

     Постановка цілей - запорука професійного успіху.

       Щоб визначити цілі і конкретні завдання, необхідно бути уважним до власних здібностей і постійно ставити запитання, відповіді на які можна одержати у найближчий час.  Якщо людина вміє формулювати завдання, то й неодмінно буде прагнути до їх розв'язання. Розмірковуючи над власним життєвими планами, зокрема щодо професійної кар'єри, варто в першу чергу визначитися із постановкою цілей.

      Кар'єра буває горизонтальна та вертикальна.

Професійний зріст  та  зростання професійної майстерності.

    

 Проблемне завдання з пошуковою діяльністю:

Як ви вважаєте, що належить до вертикальної, а що до горизонтальної майстерності?

        Вертикальна кар'єра – це посадове зростання, горизонтальна кар'єра – це просування всередині організації, наприклад, робота в різних підрозділах одного рівня.

Як знайти своє призначення?

1.Необхідно знати світ професій та конкретно обрану вами професію.

2. Необхідно знати, перш за все, себе і свої індивідуальні особливості

(інтереси, особливості пам'яті, характеру, здоров'я)

Мотиви виробу професії:

  • СОЦІАЛЬНІ ( направлені на власну необхідність суспільству, як особистості)
  • МОРАЛЬНІ ( направлені на розвиток моральних якостей, сомовдосконалення свого духовного світу)               
  • ЕСТЕТИЧНІ ( прагнення до естетики праці, гармонії, до краси)
  • ПІЗНАВАЛЬНІ  (прагнення до оволодіння спеціальними знаннями, конкретної професії, праці)
  • ТВОРЧІ ( прагнення бути оригінальним, неповторним у своїй діяльності)
  • МАТЕРІАЛЬНІ ( прагнення отримувати матеріальний зиск)
  • ПРЕСТИЖНІ ( прагнення отримати професію, яка подобається багатьом знайомим, дозволяє отримати завидного положення в суспільстві)
  • УТИЛІТАРНІ ( бажання керувати людьми, пранення до безтурботного життя)

 

 ПРОБЛЕМНЕ ЗАПИТАННЯ: Хто ж все-таки впливає на вибір професії?

              НАВЕДЕННЯ ПРИКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ЛЮДИНИ

 

ІV. Практична робота.

  1. Розділення класу на групи по 4 учні
  2. Постановка практичного завдання - «Професійні якості»
  • Складіть перелік професійних знань та навичок, якими повинна володіти людина даної професії.
  • Зазначте, якими психологічними особливостями повинна володіти людина даної професії

          ( використання кольорових олівців)

  1. Поточний  та індивідуальний інструктажі групам.
  2. Виступ представника від групи.

 

V.  Підсумок уроку.

      1.Оцінювання  роботи груп, виставлення балів. 

 

VІ. Прибирання робочих місць.

                  Д/з:  принести приладдя для виконання проектних робіт,

                                               повторити теоретичні відомості.

 

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz