Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 14:41

Гірницький ЗЗСО 

І-ІІІ ст. №17

 Курахівської міської ради


Меню сайту
Статистика сайту

Аналіз роботи творчої групи вчителів Гірницької ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 з проблеми «Використання інно

 

Педагогічний колектив Гірницької ЗОШ № 17 не стоїть осторонь інновацій освіти. Протягом останніх років у школі триває інтенсивне переосмислення підходів до організації процесу навчання, колектив долає стереотипи педагогічного мислення,здійснює системні перетворення.  Педагогічні працівники школи впроваджують нові ідеї, технології, методики.

Члени творчої  групи працювали над науково-методичною проблемою за темою «Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої  активності». Ця проблемна тема була визначена шляхом глибокої діагностики рівнів професійної компетенції вчителів і рівнів їхньої готовності до інноваційної діяльності.

Обираючи проблемну тему, ми враховували такі  чинники, як:

  • відповідна фахова підготовка педагогічних працівників;
  • створення умов для творчості в індивідуальній та колективній діяльності;
  • використання нетрадиційних форм і методів навчання та виховання;
  • використання навчального матеріалу різного змісту і форм і виду;
  • надання учневі свободи вибору,  способів виконання навчальних завдань.

Найважливішим завданням інформатизації освітнього простору в школі є підготовка вчителів до формування в них інформаційно-комунікаційних компетенцій, практичних навичок використання педагогічних програмних засобів нового покоління,можливостей швидкісної мережі Інтернет, у результаті чого учні не тільки  здобувають комп’ютерні навички, а також відбувається цілеспрямований розвиток навичок, пов’язаних з успішною адаптацією в суспільстві. Саме тому на засіданнях у 2016-2017 н.р. творчою групою була проаналізована методична література, вивчено освітні видання та створено бібліографічний покажчик, присвячений проблемам застосування комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі. Творча група вчителів провела чотири засідання та працювала над тим, як ефективно використовувати готові програмні педагогічні засоби, власні презентації, забезпечувати мультимедійний супровід на уроках.

Учителі під час засідань ділились своїми напрацюваннями та покращували навички у використанні  ІКТ.

Під час роботи творчої групи кожен вчитель мав конкретне завдання, над  вирішенням якого працював впродовж року. Під час проведення круглих столів вчителі з’ясовували , що перевагою застосування ІКТ на уроках є те, що завдяки фактичній достовірності та сконцентрованості викладу матеріалу учні дістають значний обсяг навчальної інформації за порівняно короткий час. У практику діяльності творчої  групи вчителів школи активно ввійшли:

- ігрові  технології, які формують навички розв’язувати творчі завдання на основі вибору альтернативних варіантів;

- технології  особистісно зорієнтованого,  диференційованого навчання;

- інтерактивні технології;

- технології проблемного навчання.

На останньому засіданні були підведені підсумки роботи та визначені основні напрямки роботи на наступний навчальний рік. Так, члени  творчої групи будуть продовжувати роботу над підвищенням якості знань учнів шляхом запровадження інноваційних технологій навчання, особлива увага приділятиметься роботі зі здібними учнями, подоланню низької успішності.

 

 

Керівник групи                                               С.В.   Бугакова

 

Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Корисні посилання


Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz